8/28/2012

Konečně blog :)

Neboť jsem hrozně šikovná, tak jsem se konečně dokopala k vytvoření blogu. Doufám, že mi to odhodlání chvilku vydrží. V ideálním případě se tu budou čas od času objevovat postřehy ze studií na Union College nebo nějaké reportáže z výletů okolo a to až do června. Snad sem taky přibudou nějaké fotky nebo aspoň odkazy na ně.

Můžete se tedy těšit na deníček ze školy, možná i nějaký tréninkový (ano, mám na mysli to, že tu hodlám sportovat), v prosinci pak na nějaké články z cest po Mexiku a asi pár podobných zemích a v březnu pak taky plánuju nějaké cestování. Na Unionu jsou totiž tak hodní, že mám po prvním trimestru 6 týdnů volno mezi díkůvzdáním a Novým rokem a v březnu další minimálně týden mezi zimním a jarním trimestrem.

Přeju příjemné čtení. Zatím se můžete aspoň kouknout, kde to vlastně jsem.

Žádné komentáře:

Okomentovat